Monday, July 02, 2012

alhamdulilla


Alhamdulilla, sekarang Assa Chocolate dah ada logo..fanpage ni saja suka2, sekadar memberi pilihan kepada kawan2 di Jepun untuk mendapatkan Cokelat dan cookie halal.
Memandangkan raya yang bakal memjelang, alhamdulilla, kami menyediakan sedikit pilihan biskut dan cokelat raya..Ramai sangat2 rakyat malaysia di Jepun ni balik beraya di Malaysia tahun ni, memandangkan cuti raya jatuh pada Summer Holiday, so syokk ler balik berpuasa dan beraya di Malaysia..Kami? kami beraya di perantauan juga nampaknya..

 Antara pilihan biskut raya yang kami sediakan almond london, cruncy chocolate chip, corn flakes madu, tart nenas gulung, mazola, mini oreo chocolate etc..hihi..buat2 biskut raya ni, laju je kami 1 famili makan..bahaya2..tp tulah dah buat, saper lg nk mkn kan..:)
So saper2 yang beraya di Jepun, teringin nak mkn biskut raya? meh meh leh order meh :)

Ok ni pulak cerita yang dah basi..bulan lepas, kami menerima tempahan Bentou dari Halal Tour di osaka ni..
Alhamdulilla first time masak byk2 ni..dalam 17bungkus, mula2 sgt la risau, camner nak masak ngan anak2 kecik tu lg, tp alhamdulilla ALLAH swt mempermudahkan urusan kami..syukur sgt, dapat menyediakan makanan halal untuk tourist muslim yang datang ke Osaka ini selama 5hari..
Untuk 5hari tu, antara menu yang ditempah ialah nasi beriani+mutton masala, nasi ayam madu, nasi+udang masak lemak+salmon, nasi lemak+ayam rempah, nasi+ikan asam pedas dan nasi tomato..
Penat mmg penat sgt, tp alhamdulila syukur dapat peluang begini..
terima kasih yang tak terhingga pada yg abang yang sentiasa memberi sokongan dan galakan..
Terima kasih pd kak mali yang memberi peluang kpd saya untuk menyediakan bentou ini..

4 comments:

  1. alhamdulliah omedetou uols
    permulaan yg bagus
    keep it up yer @.@

    ReplyDelete
  2. Ayu- alhamdulilla...Thank you so much ayu atas kata2 semangat...:) best ye org tu nak balik msia berpuasa, beraya...:)

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, rezeki. Mudah2an dapat diteruskan lagi. :D

    ReplyDelete
  4. Asmara-alhamdulilla, insyaALLAh mudah2an..Terima kasih atas galakan :)

    ReplyDelete