Tuesday, September 01, 2009

11 Ramadhan 1430

Hari ini sedar tak sedar sudah 11 Ramadham kita semua berpuasa. Hari ini juga genap la umur Aina Shafeeyah 1 tahun mengikut kalendar hijrah ini. Tahun lepas 11 Ramadhan 1429 (11 September 2008) Aina Shafeeyah selamat dilahirkan ke dunia ini. Moga jadi anak yang solehah di dunia dan di akhirat...aminn..Alhamdulilla setahun dah si kecik tu. Sekejap sahaja masa berlalu. Ini menunjukkan usia kami pun makin meningkat.hihi..

ayah : "Besar dah anak ayah nih. Muka pun berubah-ubah je"
ibu : "kannnn..kejap je kan..macam2 peel dah skrg..hihi"

Dah lama 11 hari kita berpuasa, langsung takde n3 makanan...hihi..takpela yek..kadang2 tu ade je abik gambar, tp tak sempat langsung nak pindah ke pc, maka takdela update..hihi..Ni meh layan tanaman kt luar tu..tak manyak pun. basil, kesum, cili dan basil je pun..kehkehkeh..daun kunyit tu ida bagi, alhamdulilla selamat aku kerjakan ntah dah berapa helai..semalam last togelkan die buat ikan sumbat. Cili kak aliza bg, tp tak masak2 lg. mnunggu gak nak menuai ni..Semalam gak sempat kerja lagi daun kesum tu buat asam pedas...yum yum...basill yang tersangat la banyak tu, skrg pun dah melentok2, kena buat pizza atau spagetti ni...hihi..cepat sungguh basil tu naik..
ade lak laksa interframe skali..hihihi..haii teringin pulak laksa bondaku itu..takpe2 beberapa hari je lg nak balik raye, akan ku tuntut nak makan macam2 masakan bondaku itu..hhihihi..okla nnti sambung lg...

6 comments:

  1. Happy birthday Aina..kalau dekat dah lama antie nor gomol..geram betui!!!

    ReplyDelete
  2. muahh muahh, eppi besday aina chan..

    ReplyDelete
  3. slmt hari lahir..
    tgk laksa teringin nk msk laksa
    tp malas nk jln kaki beli laksa dgn ikan..dh le mcm nk ujan..huhu

    ReplyDelete
  4. > KNor - thank you akak..hihi..meh mehla dtg sini kNor...

    > Murni- Thank you..hihi

    > ida - thank you..per lg ida..buat2..betui2..mendung je hr ni..nak kuar gak ni, tp cam malass je..hihihi..cam nak hujan kan..

    ReplyDelete
  5. sempat lg x nk wish aina chan hepi besday? dh lewat smgu nih :p

    stay comeyy n semoge jd anak yg solehah ye aina...

    ReplyDelete