Tuesday, June 30, 2009

Ikann

Ahad hari gi kedai murah depan hardoff kat kamoi tu, mmg murah betui la brg2 kat situ walaupun kecik je..so beli la brg2 dapur ni, minyak masak, tepung2, sayur2, semua agak murah dari slalu kami beli ...jumpa ikan besar ni..murahh je lak tu, tp tak tau la ikan ape, cam ikan siakap je..ahahah..maafla kami tak kenai ikan ape...so selalu tgk seekor pun dah sen yen lebih kan...ni baru je 398yen, besar lak tu..hahahaha..ayah aina kate kalau nak ambik la sekor, murah dari slalu..lagi pun salalu asyik makan ikan yang sama je...tak byk pilihan ikan kat sini...rindu pulak nk makan ikan2 kat msia tu, ikan darat yang manis tu..hihi..semua ikan ibu aina makan kot, kecuali ikan mentah..hahahahaha..nama je duduk jpn kan, tp mmg tak makan mentah2 tu..hihi..So semalam, pikir2 nak masak ape, masak la ikan 3 rase gitu..hahahaha..licinn abis makann..ayah aina siap bertambah lagi, slalu ikan2 ni kureng sikit, tp ni laju je pulak..hihihi..yum yumm..hihi..tapi nanti kalau tkde kereta, susah la nk gi kedai murah tu kan..hihi tkpe2, ayah aina kan ade scooter, die je la pergi ..hihi..gambar tak cun, sebab tak sabar nak makan..tu pun dah kena cubit sikit..hahahaha..tp ayah aina kate ambik la gmbar dlu...adoii...lapar2 snap pun takde mood...hihi
semalam ayah aina balik awai gak..so gi tukar gate aina tu kejap, settle awai2 semua..takut weeknd ni ade hal lain ke...alamak aian dah bangun..papaii

3 comments: